Skandinavisk Forum :)

Hej allesammen, hvis du føler for at skrive om spillet på Dansk er jeg der for dig :slight_smile:

2 Likes

Fedt at jeg ikke er den eneste dansker her :wink: nogen der ved noget omkring gameplay osv, altså hvor langt de er med spillet?

1 Like

Hej Supertobias, du er selvfølgelig ikke den eneste dansker. Og ved ikke meget omrking gameplay fordi det er et city builder game, men det er nok omkring halv vejs for der er udgivelse i slutningen af 2018 og beta udkommer omkring sommer 2018 hvis du har betalt 60 euro eller over, har du adgang til beta, ellers skal du vente til slutningen 2018.

Hvis du for brug for at få svar på flere spørgsmål, så er vi oftere online på vores discord server. (Link: https://discord.gg/dnTy2Ky)

-Hilsen mormermer (Assistant of ancient cities)

1 Like

Så gutter. Nu er der ikke lang tid til! Håber stadig i har øjnene mod spillet :slight_smile:

Forhåbentligt** er det snart ude :crossed_fingers:

Får Svenskar vara med?

Nej, gör dit eget forum! :smiley: jag skojar bara :wink:

1 Like

Well, joking aside, it does seem that every language and language variety has their own forum :slight_smile: On the other hand, that hopelessly fractures and compartmentalizes the conversation. Carry on, Scandinavians, I’ll see myself out :wink:

Tænker lidt vi alle overlever det skandinaviske sprog som helhed!
Hvis stemningen er for det, så kan jeg ændre forummets navn til “Skandinavisk Forum”?

2 Likes

Lyder godt :denmark::norway::sweden::greenland::faroe_islands::finland:

2 Likes

Känns som att det inte är så långt bort nu… iallafall till closed beta :grin:

2 Likes