Forum Nederlands

geduld geloof me als je dat niet op kan brengen zou vervelend zijn. er zijn volgens mij een hoop probleempjes en neem aan dat je iets wilt spelen wat je kan spelen en niet dat je moet klagen dat het niet werkt het wachten is echt de moeite waard de gene die ideal betaald hebben zijn nu eenmaal als laast aan de beurt en uitteraard hebben die ook gesponzerd maar ik ga daar niet over even op de tanden bijten maar en op je lip :stuck_out_tongue:

ik heb m’n key! Nu nog wachten tot vanavond en dan eens lekker rondneuzen

Lekker bezig. Hoop de mijne ook snel te krijgen dan.

Die van mij was ook binnen, nu eindelijk tijd om onafgebroken te spelen

ik ook! maar ben al 10 keer opnieuw begonnen op een gegeven moment kan je het eten niet meer voorslepen? wat je ook neerzet of hoe je je mensen ook indeelt. Of ben ik de grootste noob ever?

Nee het is moeilijk, ik ben ook al 5 keer opnieuw begonnen, maar een groot probleem zit hem ook in het eten. We missen natuurlijk nog dieren om op te jagen dus dat maakt eten vinden al moeilijker. bovendien zijn er nog heel veel bugs waar het niet makkelijker van word.

Ik had zelf bijvoorbeeld geen sticks meer ondanks dat er 8 gatherers op sticks en berries stonden (midden in een bos), na 5 dagen geen sticks vinden heb ik maar een labor groep gemaakt en die op gatheren gezet in een gebied met sticks, ook die hebben 3 dagen niks gedaan. Dus na een totaal van 8 dagen geen sticks vinden besloot opeens iedereen random dat ze sticks gingen vinden en toen had ik er opeens 1000+ in 1 dag.

Het is op dit moment gewoon lastig bepalen wat je moet doen omdat het nog niet zo lekker werkt :joy:

Ik zit ook steeds met “ben ik hier slecht in of is dit een bug?” :joy:

1 Like

nee er moet nog heel veel gesleuteld worden en het is maar een beta niet een final game beta dus er zullen nog een hele hoop dingen ontbreken. ondertussen al 14 uur gespeeld en van echt 1 op de 10 heb je echt een mooi plekje waar veel vis is en lukt het voor een tijdje om iedereen tevreden te houden maar wanneer het voedsel in de omgeving op is en je moet verhuizen kan je beter overnieuw beginnen (en het is erg moeilijk om voedsel te sparen om te verkassen ) ook had ik gemerkt dat er geen dieren en geen graan in het spel zitten om te jagen en brood te maken enz
tot nu toe paar bugs en foutjes gevonden en gerapporteerd ben zeer benieuwd naar het eindspel !!

voedsel moet veel beter uitgebalanceerd worden ook is de tutorial beetje van zoek het zelf maar uit

goede middag spelers…!

er moet heel veel veranderen bug fixing en dergelijke en uitbalanceren van eten we testen de boel zeg maar en met onze feetback werken ze mee aan een beter spel dat goed in balans is dan worden er meer dingen toegevoegd dieren, andere spullen en nog veel meer tot die tijd zullen we het hier even mee moeten doen tot dat alle een beetje goed werkt zonder gekkigheid als er dingen toegevoegd worden wordt het waarschijnlijk makkelijker om te overleven en ook echt een nederzetting te bouwen die ieder van ons droomt te bouwen met visboten mijnen en andere leuke dingen wat het een uitzonderlijk mooie game gaat maken ik wacht geduldig af en we gaan zien wat ancient cities ons gaat brengen veel speel plezier aan jullie alle en vriendelijke groetjes

misschien moeten we een nederlands topic in het WIP forum openen want nu mogen we hier eigenlijk niets bespreken :sweat_smile:

Ik ben backer van het eerste uur. Moet nog zien of deze game ooit uit gaat komen. Gelukkig kan ik in de tussentijd beetje Dawn of Man spelen, die lijkt alles al te bieden dat deze game misschien ooit gaat krijgen.