Forum Nederlands

Hey allemaal aangezien er in vele verschillende talen hier wordt gesproken vond ik dat Nedeland zeker niet mag ontbreken. Tevens ben ik benieuwd of er ook meer nederlands aanwezig zijn.

2 Likes

Jup, present. Ik lurk met name, maar kan niet wachten op t spel.

1 Like

kijk altijd leuk. Ik kan zeker ook niet wachten nee.

1 Like

Ook present!

Ik heb het te druk om de fora te volgen, maar ik ben zeker hyped voor de game :smiley:

2 Likes

jah die zijn er zeker
en het is heel fijn je eigen taal te kunnen zien en spreken
leuk dat je er bent haha

1 Like

Dat is zeker waar. Leuk dat je er ook aanwezig ben. Wat vind je er toe nu toe van het beloofde spel?

nou ik denk dat ze een goede kans maken spellen uit die tijd zijn er niet.
ik zag het ook voor bij komen en heb mee gesponzerd
wat ik zo ver heb gezien ziet het er goed uit ik hoop dat dit speel 1 uit de 1000 wordt
ze beloven veel dingen idd en al zou niet alles waar worden, heb je nog geen verkeerd spel denk ik zo

Zijn er nog veel Nederlanders die ook (on)geduldig wachten op hun beta key?

Ik ben wel in Nederland, maar ben geen Nederlander :slight_smile:

1 Like

ook aanwezig,

ben benieuwd wanneer de ik mijn key krijg voor de beta

die zijn er nog zekers zal wel eens tijd worden dat ze een beetje actie doen ondernemen want met zun 16 de zo hadden we dat niet afgesproken 5 dagen verder een nog niks noppes nada

maar je typt het wel haha netjes hoor

1 Like

Dankjewel :slight_smile: ik doe mn best :stuck_out_tongue:

heeft een van jullie al een key? :smiley:

Ik niet …

Ik ben ook nog aan het wachten. Maar ondanks de game al jaren te volgen heb ik ze pas gesteund in de PayPal fase dus ik zit bij de laatste groep lords die een key krijgt :frowning:

ik ook nog niet… er zijn 2000 lord of meer ik ben wel kickstart gesteund wel om te zorgen dat ze hun doel haalde heb het goed in de gaten gehouden in 14 dagen tijd hebben ze 125 duizend opgehaald en ze hadden 100 nodig het was wel erg spannend toen of het er wel door zou komen elke dag meerdere keren gekeken haha

ik zie zo af en toe dingen op het forum verschijnen van mensen die al gespeeld hebben en die zijn best tevreden. Nou heb ik alleen maar meer zin om te spelen :sweat_smile: Nog een weekje en dan zou iedereen een key moeten hebben

De tijd begint nu wel te tikken… Begin een beetje ongeduldig te worden nu.

Hier ook aan het wachten. Ik volg de Twitter account van AC al twee jaar, maar kreeg pas recent de kans om via Paypal backer te worden. Zal dus wel even moeten wachten. Aan de andere kant: ik ben eigenlijk ongeduldiger wat betreft de kans om het volledige spel te spelen met alle vernieuwende facetten die erin zitten. Ik verwacht niet al teveel van het aanvankelijke rondsnuffelen. Is alleen leuk om te zien hoe het eruit ziet. Ben dus vooral benieuwd hoe lang dat nog gaat duren…